Юра, за кого голосував? Жартуєм, жартуєм…

1. Ти був “звукачем” Збірної Правобережжя, Збірної НАСА, Збірної Львова, навіть Загорецкої. З ким тобі найбільше сподобалось праювати?
З кожною було по-особливому працювати. В кожній команді своя атмосфера. Правобережжя це моно команда, там Андрій Озарків є, ну а з ним я вже працюю років 5. І тут, якось, вже вивчилося все те, як він пише і ти вже відчуваєш де має бути музика де має бути якийсь фон, відчувається де чогось не вистачає.
Збірна НАСА це дует є Назара і Саші. В них стиль відрізняється і вони по іншому пишуть, перші дві гри було важко все зрозуміти, що і як, але, коли ти вже розбираєшся, стає класно і приємно працювати.
Збірна Львова на даний час – це об’єднання Правобережжя і НАСА, ну і ще декілька учасників, тому це було щось нове і цікаве і те, що мені подобається.
Загорецька, так, це команда яку я звучив декілька раз і це велика відповідальність бо це команда з телевізора і це був найкращий досвід який я отримав.

2. Що найголовніше в роботі звукорежисера? Музична освіта, технічна освіта, слух, відсутність алергії на Олега Винника?

Що найголовніше? Так це те, що від звукорежисера залежить 50-60% успіху команди, якщо гарно підібрана музика в певний момент вона зриває овації це те що доповнює будь-який вихід команди.
Ні технічної ні музичної освіти я не маю, але це не перешкода бути класним звукачом.
На Олега Винника алергії немає але коли до тебе вдесяте підходять і просять поставити його пісню – вот на них виникає алергія.

3. Скільки репетицій треба зробити з командою, щоб на грі не залажати?
Особисто для мене то 5. Одна перед збором програми, потім збір програми, ще одна перед ген-прогоном, ген-прогон, ну і сам концерт. Але моя порада це то , що варто більше робити репетицій, але тільки в міру щоб було. А то ніби все знаєш і все одно можна залажати.

4. Розкажи трохи про себе: хто ти по професії, як тебе занесло в КВН/Лігу Сміху?
Мені 23, я родом з Івано-Франкове. Є студентом магістратури у ЛНУ ВМ та БТ ім С.З. Ґжицького і вчуся на економічному факультеті на спеціальності МЗЕД. Це той момент коли універ відіграв роль в тому що я попав у КВН а потім і вже Лігу Сміху. По суті, було так, що прийшла моя одногрупниця, каже: вот тут буде репетиція команди, якщо хочеш, можемо сходити подивитися і прийняти участь. До всього, колись, я був актором команди, а через рік, коли не було звукача, мене попросили позвучити. Вот і так розпочалася кар’єра звукача у КВНі.

5. Яка музика подобається особисто тобі?
Коли ти є звукорежисер тобі приходиться слухати багато музики, тому в мене немає такого, що вот подобається певний жанр. А все ділиться на музику яка є прикольна і можна слухати, і те, що це шлак і як таке можна слухати?

6. І на завершення, які 3 поради ти можеш дати починаючим звукорежисерам?
Перше, це те, чим ти користуєшся, а саме ноут. Ти маєш завжди бути впевненим, що він тебе не підведе і що в тебе все готове щоб відзвучити команду, а не за 15хв шукати пісню чи ще щось. І, плюс до того, це те, що варто завжди мати друкований сценарій, де у тебе все позначено.
Два – це вже стосовно музики на виступі команди, відбивки треба виводити на максимумі і дивитися на реакцію залу: хлопають – потримати і зняти музику потім. Фони на мініатюрах, також відіграють важливу роль, вони додають атмосферу занурення в цю подію чи мініатюру.
Третя порада – це бути впевненим в собі, не перейматися і тримати себе в руках. Тому, коли ти нервуєшся і в тебе щось не виходить, це варто сприймати спокійно, а то поспіх ні до чого доброго не приводить!